sexta-feira, 6 de junho de 2008

A WALK TO REMEMBER (MANDY MOORE)

I'll always remember... it was late afternoon.
It lasted forever, but ended so soon.
Yeah You were all by yourself,
staring up at a dark gray sky,
I was changed.

Chorus
In places no one will find,
all your feelings so deep inside.
(Deep inside)
Was there that I realized that forever was in your eyes.
The moment I saw you cry.
(The moment that I saw you cry)

It was late in September and I've seen you before.
You were always the cold one
but I was never that sure
you were all by yourself,
staring up at a dark gray sky.
I was changed

Chorusx1

I wanted to hold you.
I wanted to make it go away.
I wanted to know you.
I wanted to make your everything,
All right.

Ill always remember it was late afternoon

Chorusx1

I think I saw you cry
The moment I saw you cry
I wanted to know you, i wanted to know you ....


TRADUÇÃO

Uma caminhada para lembrar


Eu sempre me lembrarei
Era fim de tarde
Durou uma eternidade, mas terminou muito cedo
Você estava sozinho
Olhando para um céu cinza escuro
Eu mudei

Refrão:
Em lugares que ninguém encontrará
Todos os seus sentimentos bem lá no fundo
Foi então que eu percebi que a eternidade estava em seus olhos
O momento que eu o vi chorar
(O momento que eu o vi chorar)

Era fim de setembro
E eu o vi antes
Você era sempre o frio
Mas eu nunca tinha tanta certeza
Você estava sozinho
Olhando para um céu cinza escuro
Eu mudei

Refrão

Eu queria abraçá-lo
Eu queria fazer isto ir embora
Eu queria conhecê-lo
Eu queria fazer seu tudo
Tudo bem

Eu sempre me lembrarei
Era fim de tarde...

Eu acho que o vi chorar
No momento que eu o vi chorar
Eu quis conhecê-lo

Nenhum comentário: